🎁Giveaway Happy New Year 2018 (31 Dis 2017)

Bismillah

Ehh..ada giveaway lagi la..jumpa dekat blog SVIORS.Pemenang akan diumumkan pada 6 Januari.Dapat hadiah duit wehh..dan 10 blog yang terpilih akan dimasukkan dalam bloglist.Syaratnya macam biasa..follow blog dan like fb!

Click on Banner

Ehh..aii suka la banner ni ! Cantik je tengok..Rasa macam wow! Warna warninya tahun 2018.Apa yang istimewa giveaway ni Sii Nurul letakkan syarat suruh bagitahu azam atau ucapan tahun baru or pengalaman manis sepanjang tahun 2017.Wowwo..mana satu nak pilih ehh..kalau tulis tiga-tiga tak cukup masa nak tulis nie..hehehe..

Azam dah bagitahu pada giveaway sebelum ni ,ucapan tahun baru pun dah common sangat..so kita pilih pengalaman manis sepanjang tahun 2017! Panjang oiii..maka aku pendekkan.Tahun 2017 tahun teristimewa di mana mulanya pertalian kukuh aku dengan biah solehah.Tak dapat digambarkan bagaimana perasaan seorang insan yang tidak dipandang namun masih dipegang dan dipimpin hatinya.Semoga aku mampu memberi sumbangan bukan hanya bagai melukut di tepi gantang.

Haa..hambek ko..falsefo betul.Chill! 2018 yo! Gerak lu paper roger!

31 Disember 2017
Home Sweet Home@Darul Makmur
07:44 AM Sunday

6 comments:


Current Status (22 January 2018) : Semester 6! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!

Dear reader,thank you for having here💕I'm appreciated it a lot.I'll get you back sooner or later whatever it takes!🏇🏻

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal and lifestyle blog solely belong to Mas FVOME (masfvome@gmail.com).Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually release from the current situation and personal emotion of the blog owner toward the matters.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental chaotic after reading the blog post.The readers must be responsible toward their own reading source.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents in this blog is strictly prohibited for being copy and published on any social media,websites and books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

Most pictures credited to Google Image.If there is yours,please claim it to masfvome@gmail.com for the further action.

Plagiarisma.Net