Hari 2 : Soalan bodoh? Taklah.

Bismillah.

Alhamdulillah.

Maka hari ini berakhirlah IE untuk hari yang kedua.Penatnya rasa tak terkata.Bukan buat apa pun.haha.Tak tahu penat sebab apa.Terimbau kembali kenangan masa praktikal dulu.Macam ni la penatnya.Perasaan bosan bila tak ada kerja pun sama.Oh my IE!

Walau apa pun satu je nasihat buat muhasabah bersama terutamanya untuk pelajar yang bakal praktikal ni.Jangan segan meminta untuk mencuba sesuatu.Kalau rasa nak tahu sesuatu perkara tu tanya je.Jangan disimpan.Keluarkan je.

Tak kira la rasa bodoh ke tak soalan.Yang penting niat tu untuk belajar.Kalau tak selamanya la tak tahu.Pengajaran yang aku dapat masa praktikal dulu.Sekarang aku apply kan pada IE ni.Dan alhamdulillah ada sedikit peningkatan.

Mulut pun kena ramah tapi tang tu aku tak boleh nak baiki lagi.hehe.Bukan suka sangat sembang-sembang kosong ni.Aigoo~ btw,kalau nampak je peluang grab terus!

Tadi aku dapat buat satu test.last minute juga la.Semoga esok hari lebih baik daripada hari ini.Semoga esok boleh dah buat banyak testt!

Aku dahagakan darah nak cucuk orang niee..hahaa!


Pergi kerja pagi.Balik kerja dah senja.Untunglah aku daripada orang yang pergi kerja Subuh.Balik kerja maghrib dah
Tu tak nampak matahari langsung.Semoga dipermudahkan urusan semua.Good luck untuk kerja masing-masing!

Apa yang penting setiap kerja tu ada kebaikannya yang tersendiri.Okaylah
Nak pengsan dah niee.Gigih update blog dulu..hahaa..bye! Semoga berjumpa lagi

18 Julai 2017 21 :26 PM
HOME SWEET HOME

5 comments:

  1. Timbalah sebanyak pengetahuan dan pengalaman dalam kesempatan yang ada.
    Good luck Mas.

    ReplyDelete
  2. JAGA KSHTAN DIRI WALAU SIBUK BLJR STUDI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq ats.nasihat kak..muahhh๐Ÿ’•

      Delete
  3. hahahahaha adat la tu dunia bekerja. dah merasa dah dulu keluar gelap, balik pun gelap. Dah tak sanggup dah nak kerja macam tu. Penat!

    ReplyDelete

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah bless๐Ÿ’• this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net