Harga minyak naik lagi ! (Start 1 Feb 2017)

Bismillah.

Haa..dengan tidak mahu meninggalkan diri ..eh ketinggalan diri ini dalam arus semasa maka aku gigih mengupdate dengan internet yang lembap ~ apakah isu yang kecoh sekarang ni!Korang tahu tak?

OMG! minyak naik lagi lah !..tak silap aku baru je tahun baru haritu minyak naik..macam mana aku tahu?Kecoh mak jemah kauu dalam whatsapp dan semua media sosial yang lain..kebetulan pas dapat je berita tu aku dan housemates teman housemate yang ada kereta isi minyak malam tu..malam tahun baru kauu..dah la tak dapat tengok bunga api..hahaha..sadis


Sumber group whatsapp class hari nie punya.Dahsat2 classmate aq aku..berita dari putrajaya gitu..hehe
La nie..awatnya laa..naik balik katanya..awat kat berita TV tak ada?..musykil di situ..tajuk utamanya yang gempak lain macam sikit.Fokus kauu kat situ..awatnya laaa...ceq tak tau la noo..or tak perasan ..asal loghat lain macam nie?Hahaha..nak jadi jemah agaknya..meroyan kejap..

Sumber dari insta yang adik aku follow ..suke nauu ngan JDT
Jangan risau insyaAllah kenaikan harga minyak ni sahih..tiada dusta....kalau dorang bohong maka bohong jugalah aku..hahaa..

Twitterr BH ..see! I tak tipu uuu

Haaa...hambik kauu!

Sabarlah labu..hidup memang begini..takkan didatangkan ujian dengan saja-saja..carilah hikmah yang tersembunyi..wuhu! Salah satu impian saya nak beli kereta..so?..impian tu kena hold dulu la nampak gayanya di samping ekonomi yang terumbang-ambing dihanyut arus banjir di Malaysia ini.Hikmah bagi saya mungkin nanti dapat beli kereta tenaga solar ... Hahaaa...πŸ˜‚

Yang melaporkan

Ayu legend...20 sennnn! hehee..
















Mas,
31 Jan 2017
Home Sweet Home

2 comments:

  1. Haih. Nak tak nak kena jugak isi minyak kereta. Layankan jela. Tak mampu nak ubah apa2. Huhu. Sobs sobs

    ReplyDelete


Current Status (22 January 2018) : Semester 6! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!

Dear reader,thank you for having hereπŸ’•I'm appreciated it a lot.I'll get you back sooner or later whatever it takes!πŸ‡πŸ»

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal and lifestyle blog solely belong to Mas FVOME (masfvome@gmail.com).Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually release from the current situation and personal emotion of the blog owner toward the matters.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental chaotic after reading the blog post.The readers must be responsible toward their own reading source.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents in this blog is strictly prohibited for being copy and published on any social media,websites and books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

Most pictures credited to Google Image.If there is yours,please claim it to masfvome@gmail.com for the further action.

Plagiarisma.Net