f From View of My Eyes: Harga minyak naik lagi ! (Start 1 Feb 2017)
⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.May Allah grant us a wonderful life.Keep smiling and be positive.Never give up.Let's altogether running towards Allah.May Allah Bless.⚔

Harga minyak naik lagi ! (Start 1 Feb 2017)

Bismillah.

Haa..dengan tidak mahu meninggalkan diri ..eh ketinggalan diri ini dalam arus semasa maka aku gigih mengupdate dengan internet yang lembap ~ apakah isu yang kecoh sekarang ni!Korang tahu tak?

OMG! minyak naik lagi lah !..tak silap aku baru je tahun baru haritu minyak naik..macam mana aku tahu?Kecoh mak jemah kauu dalam whatsapp dan semua media sosial yang lain..kebetulan pas dapat je berita tu aku dan housemates teman housemate yang ada kereta isi minyak malam tu..malam tahun baru kauu..dah la tak dapat tengok bunga api..hahaha..sadis


Sumber group whatsapp class hari nie punya.Dahsat2 classmate aq aku..berita dari putrajaya gitu..hehe
La nie..awatnya laa..naik balik katanya..awat kat berita TV tak ada?..musykil di situ..tajuk utamanya yang gempak lain macam sikit.Fokus kauu kat situ..awatnya laaa...ceq tak tau la noo..or tak perasan ..asal loghat lain macam nie?Hahaha..nak jadi jemah agaknya..meroyan kejap..

Sumber dari insta yang adik aku follow ..suke nauu ngan JDT
Jangan risau insyaAllah kenaikan harga minyak ni sahih..tiada dusta....kalau dorang bohong maka bohong jugalah aku..hahaa..

Twitterr BH ..see! I tak tipu uuu

Haaa...hambik kauu!

Sabarlah labu..hidup memang begini..takkan didatangkan ujian dengan saja-saja..carilah hikmah yang tersembunyi..wuhu! Salah satu impian saya nak beli kereta..so?..impian tu kena hold dulu la nampak gayanya di samping ekonomi yang terumbang-ambing dihanyut arus banjir di Malaysia ini.Hikmah bagi saya mungkin nanti dapat beli kereta tenaga solar ... Hahaaa...๐Ÿ˜‚

Yang melaporkan

Ayu legend...20 sennnn! hehee..
















Mas,
31 Jan 2017
Home Sweet Home

2 comments:

  1. Haih. Nak tak nak kena jugak isi minyak kereta. Layankan jela. Tak mampu nak ubah apa2. Huhu. Sobs sobs

    ReplyDelete

Current Status (15 DISEMBER 17) : Fighting for final exam Sem 5 (12 till 20 Dis 17)! May Allah bless๐Ÿ’• this journey! Bittaufiq wannajah!

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net