Tersenarai dalam bloglist Sahabat Blogger by AkuPenghibur.com

Bismillah

hAA..lama dah baru nak up entri ni..terperam dalam draft je..biaq p la..sementara takde keje ni..internet pun menguji kesabaran nih..

Baca : μ›ƒ Segmen Bloglist By Akupenghibur.com (1 Sept 16)

Hari tu aku join la segmen bloglist by aku penghibur ni..then..tup..tup..alhamdulillah dapat masuk bloglist beliau..ni dah masuk october dah..so dah nak expired la bloglist tu..haha..sementara masih ada bloglist tu i up la entri ni

Look at this!





Nampak?..cantik je terletak dekat situ..hahaha..Tu ja nak cakap..bye ! Eh ada lagi..kalau korang nak tersenarai dalam bloglist atau dapat giveaway mana-mana blogger join je apa-apa yang dianjurkan mereka tu.Tanda kita support dunia blogging ni.Lagi ramai lagi meriah..jangan pernah berputus asa..antara banyak-banyak yang kita join tu tak mungkin la tak tersangkut satu pun..InsyaAllah at least satu..mesti ada punya rezeki kita.

Yakin! Have faith!..Hihi..

Umpama kalau satu pintu tertutup..banyak lagi pintu lain terbuka..no worries la..banyak ayat nak memotivasikan diri sendiri je lately..haha..stress aku belajar !..kwang..kwang..kwang..

Till then.

14 comments:

  1. okayh lepas ni mai kena bnykkan join contest or segmen lagilah,kot2 bertuah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah mai...caiyok2! keep join! ^_^

      Delete
  2. Ehh ehhh nama akak pown adoo tuuu.. hehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah. salam perkenalan ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sis Tia..salam perkenalan kmbli ^_^

      Delete
  4. Tahniah! Seronok pulak tengok asyik menang je nih ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak G! Hihii..spread the happy vibres!

      Delete
  5. Thniah mas :) alhmdulillahh. Kalau niat kita baik nk support sesame blogger, pasti kt pn dpt yg trbaik jgk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Kak Yuni! Alhamdulillah..dpt cnth terbaik dri kak yuni..sllu komen entri blogger2 nie tnpa jemu..hihi muahhh!

      Delete
  6. Tahniah eh mas...hehe support lah sesame blogger baru best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Erni ♥!kan..bru seronok and meriah!

      Delete


Current Status (22 January 2018) : Semester 6! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!

Dear reader,thank you for having hereπŸ’•I'm appreciated it a lot.I'll get you back sooner or later whatever it takes!πŸ‡πŸ»

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal and lifestyle blog solely belong to Mas FVOME (masfvome@gmail.com).Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually release from the current situation and personal emotion of the blog owner toward the matters.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental chaotic after reading the blog post.The readers must be responsible toward their own reading source.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents in this blog is strictly prohibited for being copy and published on any social media,websites and books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

Most pictures credited to Google Image.If there is yours,please claim it to masfvome@gmail.com for the further action.

Plagiarisma.Net