f From View of My Eyes: ✍ U-Turnn...
⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.May Allah grant us a wonderful life.Keep smiling and be positive.Never give up.Let's altogether running towards Allah.May Allah Bless.⚔

✍ U-Turnn...

Alkisah...

tersebutlah kisah...aku dah siap2 dah nak pergi kebun belakang...sarung stokin..pakai selipar ...then..siap tebarkan kain batik lagi atas kepala untuk elakkan daripada panas yang memancar menembusi otak..hohoho..tak pasal-pasal kena strok haba pula nanti...pastu capai botol air dengan pisau getah ..baru je ayah bagi masa aku tengah siap tadi...

so..dengan selamba aku pun berjalan lenggang-lenggang ...tetiba...aiyakkk...! aku nampak sesuatu di seberang sungai sana tuhh...waaa...binatang apakah itu?..oh nooo !!..rupa-rupanya kereta pak long aku daaa...dia ada pula kat kebun dia..sebelah kebun mak aku tuu..waaa...tanpa berlengah masa terus aku pusing balik..hohoho...

Malas nak terserempak and sembang...macam-macam pula dia tanya nanti..kot laa..hahaa..dah la aku tak ada mood nak bercakap...jadi jalan yang terbaik kita U-turn jer laaa...potong line laa..haha..tak pe lah kita cuti hari ni ye...lagipun memang hari ni lebih panas dari biasa...risau juga berjemur lama-lama..

dah la tu..mak tih pun tegur..

"Tak pakai topi ke?..hitam dah muka.."

Huwaa...sedih tauu...takpelah nak cari duit kan..kenalah berkorban apa saja..nak bayar hutang PTPTN lagi..hmmm...sedihnya..banyak tahu...apa aku dah silap buat keputusan dengan sambung bidang nie ke..hmm..tapi macam biasalah ...menyesal kemudian tak berguna lagi...sekarang aku fikir nak selesaikan hutang piutang je..

lepas tu kalau boleh tak nak hutang-hutang dah...biarlah hidup sederhana je...asalkan tenang...hidup pun senang..nanti mati pun senang...tak de lah..."hidup susah...mati pun susah.." niat di hati nak sambung belajar lagi tapi...kalau sambung lagi mesti banyak duit lagi kena pakai...hmmm...dilema betul !..kerja pun tak terjamin lagi...dan aku tak sedia dan takut untuk berdiri dengan sendiri lagi buat masa nie..

Apa-apa pun semoga semuanya baik-baik je nanti...

020320140341PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.


No comments:

Post a Comment

Current Status (15 DISEMBER 17) : Fighting for final exam Sem 5 (12 till 20 Dis 17)! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net