⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.You are allowed to read the blog post as long as you have a good intention.If you're not,please leave without sound.May Allah Bless.⚔

✍ Last post...mungkin.

Haha.

Malam terakhir aku ada dekat rumah.Esok nak gerak dah.Bye2 home sweet home.Jaga diri semua.Doakan orang berjaya.InsyaAllah.

Amboiii.

Lepas update ni aku terus packing laptop masuk beg.Dah tak ada buka-buka dah sebelum sampai sana laa..hehehe.InsyaAllah kalau ada waktu atau wifi bolehlah aku online.Tapi kalau nak beli broadband tu..alamaknya kirim salam je lah..Haha.Bukan apa..dalam dilemma seorang pelajar yang mempunyai hutang berpuluh ribu beginilah.

Perlu bertindak bijak dalam menguruskan hal kewangan.Utamakan yang lebih penting daripada yang penting.Lebih sukar tak menyusahkan mak ayah.Namun apakan daya...kudratku tak berdaya.Moga-moga kuatlah aku berdikari agar tak susah sangat mak ayah..allahumma aamiin..

Barang yang nak dibeli pun perlu disenaraikan terlebih dulu.Bajet duit lagi...dah senaraikan kena potong apa-apa yang tak penting sangat walaupun macam penting.Tak mahu menyusahkan mak ayah lagi..Aigooo cepatlah kau pandai berdikari wahai diri...

Semoga praktikal dipermudahkan Allah..wahai blog..andainya panjang usiaku semoga kita berjumpa lagi...dear korang yang terbaca...doakanlah kejayaan aku..tak ku minta harta ..tak ku minta hatimu...cuma sepotong doamu saja...hahaha...drama sungguhh..tapi sungguh..aku perlukan doa mu ..doamu saja k...hehe.

Mung tunggu aku datang sepital !

300320141225AM
ROOM.
HOME SWEET HOME.


No comments:

Post a Comment

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net