⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.You are allowed to read the blog post as long as you have a good intention.If you're not,please leave without sound.May Allah Bless.⚔

✍ Sayangnya...


Pagi tadi pegi mesyuarat ...

Al kisah teladannya..bila bergurau pada orang yang tak memahami akhirnya akan membawa kepada ketidakpuashatian dan membawa kepada perbalahan..oleh itu hati-hatilah dalam bergurau..lihat dulu pada orangnya...bukan kita tahu isi hati orang ni...bila ikut rasa maka akan binasalah ia...bukan saja empunya diri malah orang yang dimusuhi...

Sebelah petang ke kebun pula..

Jerebu pulak dah sampai..semalam cuaca elok je cerah...semalam lagi subhanallah..cantik bentuk2 awan sampai tak puas aku pandang ke langit..kapal terbang banyak kali lalu kott..bunyinya je dengar..kapal terbangnya tak nampak sebab jerebu..kitorang agak tu mesti kapal terbang mencari MH370 tu..

dengar khabarnya MH370 tu kod untuk perjalanan ke KL-Beijing ..bukannya nama pesawat tu tapi memandangkan itu yang difemeskan maka gunakan jer la tu..hehehe..

Sebelah malam pula ke masjid..

ceramah agama bulanan...jemaah kat masjid sekali buat solat sunat hajat untuk turun hujan dan permudahkan urusan untuk menemui pesawat MH370..apa yang aku dapat ?..ada la dicatatkan kat buku aku tu..huhuhu..suara penceramah tak berapa nak jelas la..berdengung rasa...antara yang aku dapat.. cara untuk mengenali Allah dengan sifat 20..lepas tu buat segalanya iktikad kerana Allah semata-mata.

Maknanya niat semua perkara yang kita buat kerana Allah.Panjang lagi huraiannya..aku ambik sikit2 je..lepas habis ceramah kitorang makan ..gulai keladi..telur itik masak dengan belimbing...ayam goreng..air oren sejuk..nyumm..nyumm..nyumm...sedap..sedap...hehhee..almaklumlah tak makan nasi dari pagi..

lepas habis basuh pinggan bagai dan mengemas..kitorang pun balik..dapatlah tapau jugak.... sikit je orang..ok la tu daripada tak ada..aku jumpa budak perempuan sorang ni kuat kelentong...sakit hati !..
aku percaya je cakap dia..walaupun cam tak caya jugaklah...lepas tu dia cakap kasar !..banyak #%&@*..haishh...tak tahulah apa nak jadi..

Geram rasaaa..huhuhu...ku fikirkan budak cam tu jujur orangnya..raut wajah pun orang kata masih suci lagi laa..nie takk...perghhh...sangatttt !Nyampahh rasa...hailaa..nak wat camne anak orang ..ok la tu je aku nak cerita..see ya next time kalau aku rajin nak menaip...

130320141131PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.




No comments:

Post a Comment

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net