✍ Nothing muchh...

Al kisah hari ni..

Jumaat ...14 Mac 2014..

Kapal terbang tak jumpa lagi..negara kpop dah turut serta menolong...ragu2je dengan US tu kan?..tapi kan..tak baik bersangka-sangka..tak ada bukti..tapi berjaga-jaga tu wajib..hohoohh..sekali dia ngapp !!..haaa..nayalah kita...

Pagi tadi tak buat apa pun..just lepaking! petang pla rasa macam malas je nak pergi kebun..tapi..alahai...pergi juga walaupun lambat...cuma istiqamah tak tertinggal walau sehari pun kalau tak ada sebab yang konkrit..huhuhu...dapatlah juga tiga jam...Alhamdulillah..

walaupun kesabaran masa bekerja tu nipis yang amat..lebih nipis daripada kulit bawang kata kauu...bukan apa..rasa sakit pergelangan tangan la..macam-macam rasa..biasalah tu cobaannn...lepas tak lama tu...ok la sikit...sampailah jam loceng berbunyi!..

ahah..!..tak boleh balik lagi..lek lu..tunggu jiran aku yang sorang ni..dia empat jam..sambil2 tu aku pergi la merayap melihat keindahan alam yang Allah ciptakan ini..cantik langit2..cantiknya awan-awan..awan tu nampak macam bawa air je..tapi tak nampak sarat..tapi nampak gayanya hujan macam tak jadi ..

Tak ada rezeki lagi la kali ni...dalam pada nak pergi lebih jauh..ternampak pula pak long aku dok beristirehat kat kebun dia..alahaii..tak jadilah nak pergi jauh..terpaksa patah balik..ahaha..segan nooo...aku tak biasa nak sapa ...kalau orang sapa aku dulu ok lah..huhuhu...

sampai bila?!..lek lu...biarkan waktu yang menentukan..dan malam ini...ku sendiri..aicehh..nyanyi plak..ok la..itu je nak cerite nya punnn..esok maksu ajak pergi rumah mak lang..kita tunggu dan lihat..stay tuned ~

140320141029PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment


Current Status (22 January 2018) : Semester 6! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!

Dear reader,thank you for having hereπŸ’•I'm appreciated it a lot.I'll get you back sooner or later whatever it takes!πŸ‡πŸ»

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal and lifestyle blog solely belong to Mas FVOME (masfvome@gmail.com).Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually release from the current situation and personal emotion of the blog owner toward the matters.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental chaotic after reading the blog post.The readers must be responsible toward their own reading source.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents in this blog is strictly prohibited for being copy and published on any social media,websites and books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

Most pictures credited to Google Image.If there is yours,please claim it to masfvome@gmail.com for the further action.

Plagiarisma.Net