✍ Satu per dua kata

Sebelum aku tutup mata..

huhuhu...sekarang aku ada kat kg..buat apa?..duk rumah je punn...aku sekarang dalam proses membiasakan diri untuk menjadi orang kampung yang sejatiii..gituhh..walau apa pun ..aku perlu jadi orang kg..nama pun dibesarkan di kampung..aku nak cerita apa nihh..

Oh..pagi tadi aku pergi mesyuarat...mesyuarat yang aku pada awalnya dipaksa menghadirinya..last-last aku jatuh suka..walaupun macam tu..aku ni ego sikitt..so aku tak tunjuklah yang aku ni suka..dan automatiknya..muka aku akan menunjukkan sesuatu kebosanan yang begitu ketara..

tapi alhamdulillah..sepanjang aku join..banyak kerenah yang aku jumpa..banyak perangai..dan macam-macam lagi la..seronokkk..tapi aku tak pandai macam mana nak expresikannya...huhuhu..al maklumlah..aku membesar dengan persekitaran yang agak mementingkan diri sendiri...menyuruh itu..menyuruh ini..dan hiduplah sesuka hatimu...

Jadi aku sekarang hidup dalam lingkungan tu..dan..kalau dah berkumpul..memang sah la..makcik-makcik nie suka naa buat ketupat..susah..susah..lepas tu kalau orang datang borak dengan aku pun mesti nak mengumpat juga..huhuhu..malazzzz nak layannnnnn..so aku dediam je la kat situ....

Nasib baiklah aku ni dikenali sebagai seseorang yang tak banyak cakap...lagi la best !!!..best sebab dapat hindarkan diri daripada dosa..walaupun ada juga kadang2 memang tak dapat dielakkan...

dan tadi..lepas mesyuarat...sebelah petangnya aku mula menjalani kembali kehidupan sebagai seorang...pencabut rumput..ahaha...kelasss kauuu..kelas ke tak ..kesahhhh!!...hihiii..bolehlah untuk hidup...aku bercita-cita nak kumpul duit..lepas tu..bayar segala hutang-hutang aku...dan...dan...hiduplah sesuka hatimu...

Semoga dapat menjalani kehidupan sebagai hamba Allah dengan tenang..tenteram ..aman dan damai..jauh dari noda dan dosa...Allahumma aamiin...

270220140953PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net