⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.You are allowed to read the blog post as long as you have a good intention.If you're not,please leave without sound.May Allah Bless.⚔

✍ Aku lost....help meeee !!!...

Dah aku cari seantero dunia...malangnya...susah benar untuk ketemu...

Hospital...adakah hospital yang tak perlukan MOU untuk aku praktikal? Aiyaaa...tipisnya rasa harapan...beginilah bila belajar tak pandai..sangat jahil pulak tu...innocent lagi....terpaksa la tanggung risiko apa-apa je dari pihak kolej...

adik-adik sekalian...kalau nak masuk kolej atau U mana-mana pastikan kolej tu betul-betul diiktiraf...siasat latar belakangnya...macam mana keadaan studentnya..macam mana diorang hidup..banyak masalah tak..senang kata..selamilah jiwa studentnya agar kita tak teraniaya !..gituhh......jangan main terjah ikut dan jer..apa kata orang..? asal sambung belajar yer?..jangan dibuat mekk...merana nanti beb !

Hmm..tadi aku rasa down sesangat...sekarang tidak lagi !...Aku rasa baik aku pergi daftar pondok Pasir Tumboh tu...ada manfaatnya juga...tapi tu pun perlukan perbincangan daripada pihak keluarga juga...Moga Mak ngan Ayah izinkan...tak pun niat di hati nak pergi satu family !..haha..tapi..macam mana pula mak ayah nak kerja kan ? =.=" ..huhuhuhu...

Aku perlu bangkit sekarang ni..tak boleh nangis-nangis..tak boleh sedih-sedih...nak tu boleh tapi jangan ? ya...JANGAN OVER ! Kalau tak dapat dunia...akhirat kan ada? ^_^ ..Kalau tak dapat akhirat pula..? apa yang kau ada? Dunia..? dunia akan binasa...manusia pun akan mati..telah terbukti pun kan...Allahu Akbar !...

Sesungguhnya setiap sesuatu perkara selalu ada hikmah di sebaliknya...Alhamdulillah..bila fikirkan aku ada akhirat..lapang dada nie...bila terfikirkan dunia ni...fuhhh...sempit kembali rasa diri...Moga semuanya baik-baik..akan aku cuba usaha lagi..berharap masih ada rezeki untuk intelektual dunia ni...dan akhirnya tawakal...

060120141240AM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net