f From View of My Eyes: ✍ 8 Syawal 1434 H : Jamuan raya YB
⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.May Allah grant us a wonderful life.Keep smiling and be positive.Never give up.Let's altogether running towards Allah.May Allah Bless.⚔

✍ 8 Syawal 1434 H : Jamuan raya YB


Semalam.

Aku malas nak taip.Itu pasal lah lambat update.Hoho.

Semalam ada jamuan raya seorang YB berketurunan Cina kat dewan kampung aku.
Yang banyak menyumbang pada kebajikan orang kampung.Seorang yang menepati masa.
Dan sangat baik hati.Vegetarian orangnya.Jamuan tu belah petang.Lepas Asar.


Relaks relaks dulu sementara menunggu ketibaan YB.Budak-budak kat gelanggang tu main badminton korang tahu.Yang kreatifnya dorang guna kertas yang dikepal lepas tu pukul pakai selipar.
Ini baru traditional.


YB dah sampai ! Lepas selesai ucapan dikumpulkan budak-budak suruh berbaris.Satu barisan untuk budak lelaki.Satu barisan untuk budak perempuan.Duit raya wehh!! Apa lagi menyerbulah semua.
Huahuahua.Aku pla?.Tak tua tak budak dan tak besar lagi.Tsk..Tsk..Tsk..

Lepas tu untuk warga emas 65 Tahun ke atas.Pun dapat duit raya juga.Alhamdulillah.
Jangan merungut dah ye.Bersyukurlah banyak dah bantuan dapat.Huhuhu.
Kekadang geram betul dengan orang yang tak tahu bersyukur nieh.
Kitorang nie tengok pun jadilah.



Masa untuk makan ! Makan...makan..jangan tak makan..Aku tolong tengok je.Korang dah kenyang nanti aku pula pergi serbuuu! Yang hado.Hahaha.Malas nak makan.Minum air je.


Makan kat mana-mana pun jadi.Lepas semua balik.Kemas apa-apa yang patut.
Buang sampah semua.Berterabur.Aku sekali lagi.Tolong tengok je.Kekeke.


Solosai.Yahoo! Balik.Matahari dah hampir terbenam dah.Lagi beberapa minit lagi nak maghrib.
Mohlah kito balik.Alhamdulillah.Moga berjumpa lagi.Doakanlah aku rajin menaip.#PrayForEgypt

160820130529PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment

Current Status (15 DISEMBER 17) : Fighting for final exam Sem 5 (12 till 20 Dis 17)! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net