f From View of My Eyes: 25 Ramadhan 1434 H : Nilai 3 ! *Pics
⚔ Welcome To From View of My Eyes.This is a Personal Blog.May Allah grant us a wonderful life.Keep smiling and be positive.Never give up.Let's altogether running towards Allah.May Allah Bless.⚔

25 Ramadhan 1434 H : Nilai 3 ! *Pics

Alhamdulillah.

Pagi.

Mak suruh siap.

Pergi nilai 3 ! Dengan mak.maksu.Wan.dan adik-adik perempuan.



Mentari pagi.Nak gerak dah.Cuma tunggu ada beberapa orang yang tak siap lagi.Biasalah perempuan.Macam-macam peel.



Waaa.Salah jalan.Hahaha.Kena patah balik.



Haaa.Baru betul.Sambil tu dengar carta suria fm.Irma hasmie bawa babynya.Hihi.Lepas tu ada pula lagu Noryn Aziz kalau tak silap.Adik aku cakap "..waaa jelesnya blog ko ada lagu tema..kekekeke.."



Akhirnya nak sampai dah.Kat sini mak su aku serabut sikit.Yer la jammed.
Hahaha.Biasalah traffic light la katakan.Sampai jer depan traffic light tu terus merah semula.Hohoho.Bengang.!



Dah habis round.Mak dengan wan pula hilang.Handset mak pula ada pada adik bongsu.Wahaha.Nasiblah.Rancangnya berkumpul dekat satu kedai tuhh.Ambil rehal.Kitorang dah ambil.Mak dengan wan pula tak ada.Lepas terpaksa lah patah balik.Cari mak dengan wan kat tempat situ.Alhamdulillah.Nasib baik ada.



Cari bunga telur pula.Dengan beg plastik buat isi rehal.Untuk majlis khatam Al-Quran kat surau nanti.
Bunga telur jumpa.Beg plastik pula tak muat nak isi.Hohoho.Masalahnya rehal tu besar sangat.



So.Carilah kat tempat lain pula.Berhenti pula tepat-tepat kat taman permainan yang ada dinasour ! Wahhh! Untung lha adik aku tangkap dinasour dari dekat hahaha.Aku baru nak pergi dah kena panggil dengan mak aku.Hasilnya tangkap jer la gambar adik aku dengan dinasour tu dari jauh.



Alhamdulillah.Dapat semua yang dicari.Balik pula lain pula ceritanya.Salah arah nak balik.Hahaha.Nasib baik tempat tembusnya sama je.Kitorang terambil jalan yang jauh.Takpela.Asal lepas balik.Kekekeke.Singgah dulu kat rumah Pak Teh kat Mantin.Tumpang solat zohor.
Nak minum puasa pula kan.Kekekeke.



Akhirnya balik rumah.Ikut jalan shortcut.Pergi ikut jalan shortcut.Balik pun sama.Lagi cepat sampai.Yer la nak kejar masa.Singgah kat bazar ramadhan.Beli apa-apa yang patut.Dan.
Home sweet Home !Alhamdulillah.Selamat sampai.

Abang aku pula tiba-tiba call kata dompet hilang.Aigooo!Nasib suda.
Ayah aku pula dah la berbuka kat KL.Kecoh kejap.Aku pula tak henti-henti bersin.
Rasa 100% tak sihat.Lepas maghrib terus tidur.Tak dapat pergi terawih.Mak aku ajak.
Aku dah rasa tak bermaya dah.Malam 26 Ramadhan dimulakan dengan rasa tak sihat yang mencengkam diri.Bersin 150 juta kali rasanya.Dan selesema.

040820130906PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment

Current Status (15 DISEMBER 17) : Fighting for final exam Sem 5 (12 till 20 Dis 17)! May Allah bless💕 this journey! Bittaufiq wannajah!

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net