Orang Baik Yang Disakiti

Itulahh..

"Joker"

Aku tak tengok pun filemnya lagi tapi banyak quote yang mengatakan begitu~

Aku juga begitu..bukan "Joker" tapi orang baik yang tersakiti..Bukan mudah nak jadi baik tapi kalau nak jadi jahat tu sekelip mata je.

Nak tak nak kau kena tahan,kena kuat..dan kena ikhlaskan hati dalam berbuat kebaikan.Walaupun orang buat taik.Kau jangan buat taik jugak.Kau buatlah kuih..bagi dia makan.Kan elok macam tu.

Baik kita orang perguna.Baik kita orang seronok.Tak pe.Asal bukan jahat kita yang beri mudarat pada orang.

Bertabahlah dalam meniti hari...meniti liku-liku sisa kehidupan di akhir zaman ini.

Pada akhirnya nanti kita hanya diberi dua pilihan.Pilihlah ke arah kebaikan moga husnul khatimah mengiringi akhir nafas kehidupan.

Ok wehh.

Jumpa lagi!

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal and lifestyle blog solely belong to Mas FVOME (masfvome@gmail.com).Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually release from the current situation and personal emotion of the blog owner toward the matters.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental chaotic after reading the blog post.The readers must be responsible toward their own reading source.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents in this blog is strictly prohibited for being copy and published on any social media,websites and books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

Most pictures credited to Google Image.If there is yours,please claim it to masfvome@gmail.com for the further action.

Plagiarisma.Net