✍ Padam muka kauu ~

Bismillah.

Alhamdulillah akhirnya sampai ke rumah home sweet home! setelah berhempas pulas menjawab exam yang terakhir.Ceewaah.Berhempas pulas la sangat.Tunggu result je ni.Huwaaa.Semoga selamat semuanya.

Dalam perjalanan mengejar tiket bas tadi dalam LRT,aku terdengar seorang lelaki yang kiranya kacak juga approach seorang pompuan yang kira cantik juga selang sebelah tempat duduk aku.Aku ni kategori tak siap.Hahaha.Dengar la perbualan dorang.Rupanya lelaki ni nak balik satu tempat yang dekat sama dengan aku tapi tak tahu jalan.

Aku nak tolong tapi kuat sangat lintasan jahat.

Ni mesti kes cemburu ni dia tak approach aku kot.Lol.Dengarlah si perempuan tu bagitahu macam mana caranya.Sampai dekat tempat yang dituju aku nampak lelaki tu salah masuk lorong.Dengan kejahatan bermaharajela di dalam jiwa aku pun abaikan.Lagipun dia dah jauh takkan aku nak panggil pula kan.

Yang hadooo.

Dah la tak tegur aku.Hahahah.

Kesian dia. Tapi kesian tak kesian juga.

Aku pun rushing kerja tiket bas yang terakhir.

Iktibarnya,

padam muka kauuu !

Haha,tak la tak baik la.Jangan begitu.Pergilah tunjuk jalan pada orang yang dalam kesesatan tu.Tapi i nak rushing juga,minta maaflah.

100720171038PM
HOME SWEET HOME

4 comments:

  1. alaaa...dia xnak.tegur mas sebab mas lagi cantik..jd dia malu.hehe

    ReplyDelete
  2. ahaha things happened sometimes ^^

    ReplyDelete

Current Status (11 JULY 17) :" Sedang berhempas pulas menyelamatkan semangat yang timbul tenggelam"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net