Featured

Binatang paling menakutkan

Bismillah.

Hari ni sambung lagi cabaran 30 hari blogging..ish..ish..ish..dari tahun lepas tak habis-habis lagi..hahaha..takpelah kan slow..sloww..hehe..cite pasal binatang nie..haaa..binatang apa yang korang paling takut?..kalau akulah seumur aku hidup ni yang paling takut dan menggelikan ialah...

Ulaqqq !..

Seyes kalau ular takut giler..bukan takut apa..geli kott..entah boleh menggigil kalau terserempak..dulu masa kecik-kecik selalu main belakang rumah yang ada banyak pokok koko..so aku selalu la main-main dekat pokok koko sampai la ke sungai.Pokok koko nie kan rendah-rendah je..jadi selalu panjat dan bersantai atas tu sambil makan buah koko..yummy !

Dah puas rehat atas tu so turunlah merayap kejap sampai ke sungai..dalam perjalanan sedap-sedap tengok pemandangan kiri kanan atas depan belakang..

tetiba ada benda panjang menjalar atas pokok..?

eh apa tu..

fokus dekat skettt..

Google Image



huwaaa !!! makkkk!!!..ularrrrr ..Eiii..meremang bulu roma ..lintang pukang lari balik rumah.Hahaha..eiii..tengok ular kartun nie pun takutt dahhh..makkk!! ularrrrr ! lariii..!!!!

6 comments:

  1. TAKUT SGTDGN ULAR NI TENGOK PUN XMAU

    ReplyDelete
  2. rasanya ramai pun yg takut ular ni..geli geleman aihh

    ReplyDelete
  3. stuju ...anyway this is my blog http://mrparanoidwords.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Banyak binatang yang buat PC fobia...dan salah satunya ular...walau pun ular getah...sanggup nangis...

    ReplyDelete
  5. Mek paling tak leh blah lipas --' ular ok lagi. Takot cam tu je la. Tapi kalau lipas --' Allahurabbi, mahu trlepas benda yg pegang kat tangan.

    ReplyDelete
  6. Tentulah ular sebab kebanyakannya berbisa.
    Lagi2 lah kalau kerja kt kebun, dia nampak kita tapi kita x nampak dia.

    ReplyDelete

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net