Featured

Tersenarai dalam bloglist Sahabat Blogger by AkuPenghibur.com

Bismillah

hAA..lama dah baru nak up entri ni..terperam dalam draft je..biaq p la..sementara takde keje ni..internet pun menguji kesabaran nih..

Baca : 웃 Segmen Bloglist By Akupenghibur.com (1 Sept 16)

Hari tu aku join la segmen bloglist by aku penghibur ni..then..tup..tup..alhamdulillah dapat masuk bloglist beliau..ni dah masuk october dah..so dah nak expired la bloglist tu..haha..sementara masih ada bloglist tu i up la entri ni

Look at this!





Nampak?..cantik je terletak dekat situ..hahaha..Tu ja nak cakap..bye ! Eh ada lagi..kalau korang nak tersenarai dalam bloglist atau dapat giveaway mana-mana blogger join je apa-apa yang dianjurkan mereka tu.Tanda kita support dunia blogging ni.Lagi ramai lagi meriah..jangan pernah berputus asa..antara banyak-banyak yang kita join tu tak mungkin la tak tersangkut satu pun..InsyaAllah at least satu..mesti ada punya rezeki kita.

Yakin! Have faith!..Hihi..

Umpama kalau satu pintu tertutup..banyak lagi pintu lain terbuka..no worries la..banyak ayat nak memotivasikan diri sendiri je lately..haha..stress aku belajar !..kwang..kwang..kwang..

Till then.

14 comments:

  1. okayh lepas ni mai kena bnykkan join contest or segmen lagilah,kot2 bertuah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah mai...caiyok2! keep join! ^_^

      Delete
  2. Ehh ehhh nama akak pown adoo tuuu.. hehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah. salam perkenalan ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sis Tia..salam perkenalan kmbli ^_^

      Delete
  4. Tahniah! Seronok pulak tengok asyik menang je nih ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq kak G! Hihii..spread the happy vibres!

      Delete
  5. Thniah mas :) alhmdulillahh. Kalau niat kita baik nk support sesame blogger, pasti kt pn dpt yg trbaik jgk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Kak Yuni! Alhamdulillah..dpt cnth terbaik dri kak yuni..sllu komen entri blogger2 nie tnpa jemu..hihi muahhh!

      Delete
  6. Tahniah eh mas...hehe support lah sesame blogger baru best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Erni ♥!kan..bru seronok and meriah!

      Delete

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net