✍ Oh my Aiskrim Choki-choki

Assalamualaikum

Selamat menghampiri tengahari.

Tik tok tik tok rasa panas pula cuaca hari ni

Sedapnya kalau makan aiskrim choki-choki sebab semalam buat aiskrim choki-choki.Punyalah kami gigih masukkan choki-choki dalam plastik aiskrim beramai-ramai semalam dengan harapan dapat dinikmati dengan penuh kelazatan.



Bukak peti sejuk!




Waaah.Dah keras aiskrimnya!




Apa lagi..ambik satu then...






ngap!!











Eh jap..apa rasa nie?..






Masammm la !!



Oh maii Oh maiii


takdelah rasa sangat masamnya tapi takut jugak orang sakit perut.


So.In the end kutip semua aiskrim tu dann...




T_T

Bertabahlah.

Siapa suruh tak rasa dulu sebelum masukkan dalam plastik aiskrim.Dah terbiasa tak rasa apa-apa yang dimasak.Itulah jadinya.

Ini semua gara-gara susu cair yang sukar dikenalpasti kemasamannya =="

Salahkan dia! ya salahkan dia!

Berkecai sudah harapan.

Cuba saja lagi di lain waktu.

Till then.

030920161155AM
SATURDAY
HOME SWEET HOME


9 comments:

  1. Lahhh masam pulak. Aduhai... Sedap makan di kala panas begini. Boleh buat lagi lah mas :)

    ReplyDelete
  2. Salahkan susu ya! Hihihi Tak pe.. buat lagi sekali ;p

    ReplyDelete
  3. @Siqah Hussin Aduyaii..nak buat tu yg segan tu..haha

    @Maman Reen Ha'ah..susu yg slh!..haha

    ReplyDelete
  4. Brkecai hatiii. Sbr la dk non.. Nnt buat lg. Buat mse skang, mkn je la ais dlm peti buat hlg haus tekak πŸ˜”

    ReplyDelete
  5. SELAMAT BERHUJUNG MINGGU MAS...KUCIWA ESKRIM COKI MSM YE..XPA LAIN KALI MSTI PUASHATI KALAU DIBUAT LAGI

    ReplyDelete
  6. @ayunie ramli hahaha..*kunyah2 ais dgn muka kesian

    @paridah slmt berhujung minggu juga kak..huhuhu..sedih~

    ReplyDelete
  7. Tu namanya bukan rezeki.
    Xpe boleh buat lagi.

    ReplyDelete
  8. susu tu expired ke >?
    walaupun benda ni popular dulu, tpi sy x pernh ada peluang tuk buat dan makan.. sedihnya hidupp.

    ReplyDelete
  9. @Warisan Petani itulah.Klo dh bukan rezeki tu x bleh buat apa.Cuba lain kali la =)

    @ Nurul Syarfiqa ad masa g fiqa.jom buat! haha..sy pun nk buat lg nnti

    ReplyDelete

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net