Featured

🎁 Giveaway Tunai By Ahmadhasif.my (30 Sept 16)

Assalamualaikum

Kali ni giveaway dianjurkan oleh The New Minded blog.Dah tengok beberapa kali sebenarnya semalam tapi cuba tengok syarat dia..wajib FB! Haha..At last owner blog datang invite.So i buat la entry untuk mewar-warkan giveaway ni.Maii,,maii...join ramai-ramai.!
Giveaway Tunai By Ahmadhasif.my
Click On banner

Hadiah- Hadiah Giveaway

Pertama - RM10 + Di Masukkan di Bloglist 50 Hari 

Kedua - RM10 + Di Masukkan di Bloglist Selama 30 Hari

Ketiga - RM10 + Di Masukkan di Bloglist Selama 10 Hari

Keempat sehingga Kesepuluh - Hadiah Template Blogger

Demo Template 1
Demo Template 2
Demo Template 3
Demo Template 4

Syarat - Syarat Penyertaan 

  1. Terbuka kepada semua blogger Malaysia sahaja.
     
  2. Wajib Follow Google Plus blog ini.


     
  3. Wajib Like FB Fan Page ini.



  4. Copy banner diatas dan buat tajuk artikle " Giveaway Tunai By Ahmadhasif.my "
  5. Buat satu entry bersempena kemerdekaan .
  6. Linkkan entry ini didalam artkle anda.
Reedit.

Aku pun tak perasan syarat no.5.after owner bagitahu baru perasan.
Korang kena buat entry bersempena kemerdekaan tau!

"Sempena kemerdekaan ini,semoga arena politik negara akan bertambah matang dan Malaysia kekal harmoni dan damai.Semoga yang terbaik akan menang.Allahumma aamiin."

Good luck all !!

050920161122AM
MONDAY
HOME SWEET HOME

16 comments:

  1. Dia wajib buat artikle kemerdekaan tu.. Tp tu la ramai yg x buat mengenai artikle kemerdekaan..
    Btw thanks sudi mewar warkan yer..

    ReplyDelete
  2. @Ahmad Hasif sma2..opss..sy pun tak perasan.mybe semua tak perasan kot.Takpe dh highlightkn.Haha

    ReplyDelete
  3. Semoga awak berjaya dalam pemilihan... =)

    ReplyDelete
  4. @Shikin Razali tq! btw x join pun sbb x de fb..hihi..war2kn saja.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum terima kasih kerana memenuhi syarat yg diperlukan..
    Senarai peserta telah dibuat selamat membuat sesi berkenalan dengan blogger lain.. :)

    Senarai Peserta ...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

    Sementara tunggu hari tamat giveaway ni jom blogwalking dulu blog peserta lain sambil2 baca artikle mengenai kemerdekaan yang mungkin dapat menaikkan semangat patriotik kita ni.. hehe..

    Senarai Peserta Giveaway Tunai RM30

    ReplyDelete
  7. Singgah sini ^^

    http://misspurple17.blogspot.my

    ReplyDelete
  8. Good luck.. Cikla singgah dr segmen sama...

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2016/09/giveaway-tunai-by-ahmadhasifmy.html

    ReplyDelete
  9. singgah menabung dari segmen yang sama :D
    http://mellyacrayola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. salam

    saya join juga

    http://notamengajarbelajar.blogspot.my/2016/09/giveaway-tunai-by-ahmadhasifmy.html

    ReplyDelete
  11. Terima kasih kerana sudi menyertai giveaway ini..

    Senarai Pemenang Giveaway Tunai RM30

    ReplyDelete

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net