Featured

✍ Kita daie bukan untuk dihargai ..*Vid

Assalamualaikum

Selamat malam..!

Baru lepas tengok #DaieTV3.

Tak ikut pun perkembangan program ni sebab tv jarang available.

Ada seorang peserta perempuan macam ustazah Fatimah Syarha la..best jugak..tapi masa yang diberi 3 minit je..potong betul nak tengok lagi!..waktu yang diberi macam tak cukup la..tak sempat nak hayati..dah habis..bunyi suruh berhenti tu mengganggu betul ..haiishh..tak sempat nak meresap.

Antara yang sempat ditangkap tadi adalah quote yang sangat femes disebut.

3 ciri-ciri orang munafik

Bila berjanji dia memungkiri!

Bila bercakap dia berdusta!!

and Bila diberi amanah dia mengkhianati.!!!

Nauzubillahminzalik,

Semoga kita terhindar daripada ciri-ciri yang tersebut!

Meh dengar lagu theme dia best !

Penuh bermakna..Semoga tsabat!.!

Till then.



210820161019PM
SUNDAY
HOME SWEET HOME

3 comments:

  1. minta kita semua dijauhkanlah dr sifat2 tu semua

    ReplyDelete
  2. Semoga kita tidak tergolong dalam golongan tersebut.

    ReplyDelete

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net