Featured

✌ Review : Layan Qanun 99 ~

Hai..i'm back !

Jom layan Qanun 99..nak promote kejap..daripada korang layan lagu yang tak tentu arah tu..tak pun sengih-sengih tengok pakwe tak hensem dalam cite korea tu baik lah kita berhijrah ke arah cerita yang lebih baik kejap..haha..

  Aku rasa macam buat perenggan untuk karangan pulak..hehehe..nak dijadikan cerita ..Qanun 99 nie ada banyak episod...aku cerita la satu episod yang cliche yang aku dah tengok...boleh hangin jugak la..nie cite yang pompuan nie g ikut laki orang kahwin dekat Siam..pastu bila dah mengandung baru gelabah nak suruh husband daftarkan perkahwinan dorang tu..

  Al kisahnya..husbandnya boleh pulak tarik muka..bila tanya asyik marah pulak...apahal beb!..hangin betul aku tengok...nampak sangat laki tu memang tak peduli pun nak daftarkan perrnikahan dorng...dalam hati aku cakap...padam muka..nak sangat laki orang...kahwin dekat siam plak tu..tragis betul hidup...

  eh...eh..tak habis lagi hangin aku...ada lagi...bila pompuan ni risau takde sijil nikah pastu nanti tak bleh daftarkan anak dorang pandai dia cari alternatif macam mana nak buat juga sijil nikah tu..dia pun pegi la jumpa peguam..then..lelaki tu tak nak juga kan buat elok-elok...maka datanglah surat saman mahkamah suruh hadir..al kisah...untuk surat kebenaran poligami plak sebelum daftarkan nikah...

  Paling hangin dekat sini,...kurang ajar...aku agak laki nie kahwin sebab nafsu je..otak tarak! Boleh pula laki tu ceraikan pompuan tu dengan talak 3 sekaligus...dah la tengah mengandung...sakitnya hati oiiii...suka hati die je nak kahwin cerai kan orang tu...kesian ko pompuan...padahal isteri first lelaki tu baik giler...kesian dapat lelaki camtu..al kisah...bagus juga la diceraikan daripada hidup dengan laki macam tu...sesal dahulu pendapatan..sesal kemudian tarak guna nak pi mana lagi tak tauu

  Hidup masih panjang...carilah hidayah petunjuk cahaya yang lebih membahagiakan hidupmu...gituh! Jangan tersalah pilih...kalau dah tersalah...pilih la yang lain pula..marilah berhuhuhuhuhu beramai-ramai..

ok itu saja untuk hari ni..sekian...



25052016
0916PM
SILK HIGHWAY

No comments:

Post a Comment

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net