☏ September End ! End Of Practical *Vid

Selari dengan September end then...praktikal aku pun sudah berakhir..!! Hoyeahh..

30 September..

Maka berakhirlah penderitaan aku...amboii..macam derita sangat...mari muhasabah diri..mari mengimbas kembali..sedap aku menaip padahal assignment tak siap lagi..fiuuu..fiuuu~~ angin sepoi-sepoi bahasa...rehat dulu bohh..hahaha.

Aku datang tak diundang pergi tak ditahan...begitulah ibaratnya praktikal ini...bergandingan dengan seorang classmate kami berdua menempuh praktikal ini bersama-sama...pada 1 April yang lalu...Oh..April Fool..

First..ditempatkan di kaunter...alhamdulillah PPK banyak membantu tanpa dipinta..maklumlah aku ni berat mulut ..pendiam...pemalu lagi..aigooo..teruk enn...alhamdulillah classmate aku ni banyak back up...dia la yang melayan..aku nak melayan?..heh...kirim salam je lah !

Habis di kaunter seminggu dapat jadual terus ke lab Cyto...pun sama..dekat sini lagi teruk kott...aku duduk jadi ulat buku nun di hujung sudut sana..macam orang yang FOREVER ALONE..hahaha..tak payah ceritalah ..classmate juga yang back up...biar aku namakan sebagai kak J la...kak J juga yang rajin melayan...

Aku nak melayan?..Aigooo..memang tak rhhh..dan sebenarnya shock sekejap juga..ditanya asal mana...hobi apa..bla..bla..bla..hal-hal yang tak sepatutnya ditanya pada pandangan aku la...haila..privasi privasi la..kerja kerja la..kenapa nak dicampur adukkan..nak je aku cakap macam tu but..i know..salah aku sebenarnya tu..aku tak biasa bergaul so aku tak pandai adab bersosial nie..jadi maafkan jelah saya ye.Ok bye!

Dont Worry..masa berlalu dengan begitu pantas...akhirnya dalam sedar tak sedar ..praktikal pun berakhir begitu saja...paling menguji kesabaran dan air mata dalam lab tabung darah..Aigoo..dah aku ni pendiam..diorang pula havoc...mahu tak berlawannya..memang sadislah jadinya kisah hidup ku ini.. i dont easily open to any people..makanya dorang ni banyak menyindir hingga menusuk ke jantung ini..aku pulak bila dah bengang lagi la tak nak bercakap dan tak hingin pun then aku pun berbalas jawab dalam hati dan otak..makanya bila aku hampir meletop dan tak mampu nak tahan..

   Al kisah.....tersemburlah air mata darah..ececece..aku cuba cover tapi dorang nampak juga..air mata mengalir daaa...then u know what..sebenarnya masa kejadian tersebut hal tu berlaku diiringi dengan lagu Shima-Luka dilukai..tepat pulak waktu lagu tu keluar..aishh..sebab tu pecah empangan mata ini..kalau tak..takdelah sebak kott..LOL..lagu tu la yang harus dipersalahkan

   Alamak..malu2..for more detail what happen then,u may comment below the post and leave your number..hahaha

Till then.

Luka Dilukai-Shima

No comments:

Post a Comment

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net