Featured

✍ Tak seimbang.

Aku nak menulis tapi teragak-agak.

Lalu tersekat di pola pemikiran.Gelombang jadi tak seimbang.Makanya.
Makanya sekarang ni aku berada di sini sedang menaip gitu lo.

Pulak!

Padahal nothing importante.Saja nak menaip.Lepas gian.Lepas fikiran.Mungkin lepas aku masuk praktikal aku susah nak menaip.Mungkin la.Barangkali.50-50.Masih ada peluang lagi untuk online selalu.Nampak samar juga untuk online selalu.Apa-apa pun kita tunggu lah nanti.

Kehidupan baru.

Mula menjejakkan kaki ke hospital.Saraf aku mula bergetar.Kegelisahan.Ketakutan.Biasalah untuk pertama kali.Aipp!!..Belum mula lagi pun.

Minggu depan.Hari selasa.InsyaAllah aku mula.Semoga aku tabah !.Bertabahlah wahai hati!Siap sedia untuk menghadapi apa jua cabaran dan rintangan.Moga tak terhenti di pertengahan jalan.

Kemungkinan aku update diari praktikal di sini.Tapi.Seperti yang dibilang.1,2,3.Heee.Peratusan 50-50.Jika tak mampu untuk aku online aku cuba menulis di buku.Tak pun mungkin di microsoft word.Jadikan ia PDF dan upload saja . Waahhh..rajin sangatlah tu.

Aku nak upload gambar di sini pun teragak-agak.Maybe sharing is caring.but.aku rasa sharing is dangering..eh.Bahasa barukah itu bah? Haha.Hantam saja sesuka hati beta.Tapi aku nak kongsi apa yang aku nampak dengan lebih jelas tapi.Mungkin aku perlukan lebih masa lagi.

Sabarlah.

Mungkin ada harapan untuk aku upload gambar.Mungkin.Jangan pernah berhenti berharap.Haha.Arghh! Drama semua itu!Tapi aku suka untuk kongsi kebahagian apa yang aku rasa.Aku suka untuk kongsi apa kesedihan yang aku alaminya.Namun.Mungkin sekadar perkataan sudah mencukupi.Atau mungkin tak?.

Entahlah. Bila difkirkan perlu atau tidak menjadikan fikiran pusing-pusing gitu.Makanya aku stop untuk fikir.Ya.Stop tanpa konklusi.Itu lebih memeningkan bukan?.Tapi sekurang-kurangnya tak terbeban walaupun belum bebas.Esoknya pening lagi.Haaaa.Ok la.Sudah la tu.Maafkan saya.Bahasa bercampur itu menandakan gelombang fikiran ku tak seimbang.

Maafkan saya.

Ya Aku maafkan kamu tolong teruskan hidup jangan sebut namaku.Hih!

260320141207AM
ROOM.
HOME SWEET HOME.



No comments:

Post a Comment

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net