✍ Deathlinee !!

Alhamdulillah.

Baru dapat lepas menaip.Itu pun gunakan laptop adik bongsu yang dah pun berangkat ke sekolah sebentar tadi.Oh.Skema kauu.Laptop aku tak berjenguk lagi.Entah dah sihat entah belum tu.

Semalam aku dapat berita yang pihak kolej akan menghantar para pelajar praktikal ke Sarawak kalau tak dapat lagi tempat di hospital yang dipilih hingga hujung Mac ni.Omakk kauu.Sukaaa !..

Aku jer la yang suka.Mak ayah aku ? Hohohoho.Kenalah juga cari dekat-dekat sini juga walau macam mana pun.Dan tempat yang aku mohon satu jer baru..nun kat bangi sana tuhh..esok pihak hospital suruh telefon bagitahu keputusannya.Mudah-mudahan dapat la..Allahumma Aamiin..

Walaupun dengar macam-macam cerita kes kat Bangi tuh..kalau dah dapat kat situ kira bersyukurlah...kita datang untuk belajar...bukan untuk kurang ajar..mohon dijauhkan daripada segala anasir-anasir yang tak baik..huhuhuhu...

Dan ..classmate aku yang sorang ni pun tengah berusaha mencari tempat untuk kitorang nun kat Johor sana.pun ada kes juga..haiya kat mana-mana pun tarak aman lagi woo...namun begitu....mana dapat dulu situlah yang dituju.

Kalau tak ..ada pilihan lagi...mak aku suruh cuba hospital nun ...di Kuala Pilah sana hari ni...alang-alang mak aku nak ambil ubat akupuncture ..ehh..gitu ke ejaannya..kalau salah mohon dibetulkan ya...ehehe...begitulah relaksnya aku..sampai deathline !! Terkocoh-kocoh sudahhh...

Itulah tak dengar lagi kata,

"BUAT KERJA JANGAN SUKA MENANGGUH! "

050220140740AM
ROOM.
HOME SWEET HOME.


No comments:

Post a Comment

Current Status ( 30 JULY 17) : "Welcome Sem 5 ! May Allah blessπŸ’• this journey! Bittaufiq wannajah!"

Disclaimers

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.

Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net