Featured

✍ Rehat sebentar bersama aiskrimm !..

Yummy..

baru habiskan aiskrim dalam cone...perghh..habislah..aiskrim lagi..coklat dairy milk lagi..manis sungguh rasa lidah aku dari semalam lagi...hohoho..

Semalam aku cakap kat mak aku pasal praktikal..tempat kena cari sendiri...mak aku apa lagi ...teruk betullah kolej nie...saman jer la !..hahaha..aku kata kat mak aku..tempat praktikal memang kena cari sendiri laa...huhuhu..bukan apa wehh...aku pun sakit hati...

Belajar tak seberapa..banyak cuti lak tu...praktikal kat lab lagi laa...sikit sangat....bayar pula mahal-mahal..mahunya tak hanginn satu badan !!..pinjaman lak tu...seumur hidup la menanggung bayaran yang beribu riban tuhhh..perghh...tau tau jer la swasta...

haaa..merungut..merungut...bukan merungut..mengadu jer..huihuihui..dan semalam jugalah mak aku cakap...berhenti jer la...buat kerja lain..ambik kemahiran...aku tanya..kemahiran apa mak?..menjahit ke apo-apo yolah...mak mano tau ..ko carilah...hahaha...mak dah hampir tiga tahun orang study mak...umur pun da lanjut..takkan nak berhenti cam tu jer..

Pilu naaa rasa hati ahaaiiii...aku pun cakap kat mak aku...mak..masuk sekolah pondok jer la mak ...hehehehe...elok juga tu...mak carikanlah...mak mano tau..ko carilah...aiyooo..tengok mak aku suruh aku yang cari juga...hari tu kolej tu...antara surat berpuluh2 yang datang...terus sambar jer..dah mak aku tak sabar nak tengok aku belajar...haaa..menganga kau sekarang nie...ambikk!

Dan tadi mulalah aku terfikir...dan mula mencari...eh..lama dah sebenarnya keinginan nak masuk sekolah pondok ni punn..tapi apakan daya...masa tak mengizinkan...juga kekangan-kekangan yang lain...sungguh teringin sangat dah nie...aku search jumpalah  Pondok Pasir Tumboh kat kelantan ..cam best jer..cam menarik jer..cam nak pergi jer....umur pun tak de limit untuk masuk situ...

So apa tunggu laie? ..Urusan dunya tak sette lagi maaa T_T...menyesal dahulu pendapatan..nyesal kemudian tarak gunanya lagi maaaa....Semoga Allah permudahkan urusan ini...Allahu Rabbi...Allahumma Aamiin...

No comments:

Post a Comment

Current Status (Feb 17) : Sem 4 On going..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net