Featured

☏ Walimatul Urus Mak Su *Pics

Salam...

sunyi lak aii rasa..amboihh..memang la sunyi..tengok la description tu..hehehe..

Bermulalah kehidupan kedua mempelai..setelah lama mencari jodoh.. akhirnya Allah ketemukan mereka berdua..Alhamdulillah..dah selesai sudah majlis kahwin Maksu pada Hari sabtu hari tu bersamaan 14/12/2013.



Akad nikah khabarnya baru sah pada kali yang ke 5..buat dekat rumah pengantin perempuan..gugup kott pengantin lelaki..lagi pula ramai yang mengusik..sempat aku dengar saksi mengusik..haa..huahuahua..haru sungguh..tak pe la yang penting dah selamat..tahniah! tahniah ! tahniah !..sodih den tak dapek tengok lama..dpt tengok kejap je pun..



 Lepas akad Mak su salam wan..wah...wan dapat menantu baru..menantu bongsu hahaha..jangan poning-poning laie yo wan..hihihi..selamat akhirnya semua anak wan dengan atok kahwin..kalau dah jodoh tak ke mana..jangan dirisau jodoh tu....kalau tak di dunia ..di akhirat sana kan ^_^



Mak su dan Pak su pergi salam tetamu yang bertandang..dan tukar untuk persalinan bersanding dan makan pula..!Untung rh..masa ni aku dah masuk rumah..tak boleh keluar lama-lama..huhuhu..sodih laie..kan banyak gambar tak dapat..



Taraaa !!..cantik kan pelamin dia..temanya biru pink..masa akad pagi tu pula warna merah putih..


Akhirnya ! kompang dipalu pengantin baru ! heyy..apa pun tak boleh..banyak sangat kamera sampai tak tahu nak pandang mana satu..hahaha..kesah pulakk..yang penting ada memori kan..huhuhu..Kitorang dapat Pak Su pun dah happy..Pecah rekodlah ..pak su yang paling tinggi antara semua...

Sayangnya..ni baru 1/10 antara ahli keluarga kitorang..yang lain tak sempat nak tangkap gambar..sibuk bekerja di balik tabir..berpeluh keringat..huhuhu..apa apa pun semua dah berjalan dengan lancar and happy ! So ? Kita Enjoy!!

171220131119PM
ROOM
HOME SWEET HOME

No comments:

Post a Comment

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net