Featured

✍ Hangat-hangat Tahi Ayam

Busuknyaaa !!

Macam tu lah hangat-hangat tahi ayam.Lama-lama sejuk tapi busuukk juga ! Jijik? Haila.Itulah semangat aku.!Study last minit konon.Cakap je lebat ! Buatnya apalah sangat.Teruk sangat dah perangai kau niii.
Padahnya! Aku exam dengan relaks dan selamba badak.Tak tension tak kusut pun ..pening je.Haha.
Tak tahu nak letak apa kat tempat kosong tuhh.

Kusut bukan sebab tak boleh jawab.Tapi kusut sebab tak dapat fikir apa yang nak dihentamkan kat tempat kosong tuhh.Haii kawan-kawan.Dengar ini nasihat.Kalau malas sangat nak baca buku pastikan anda tahu apa yang perlu dihentam di atas kertas jawapan.Jangan biarkan kosong.Itu baru loserr namanya!

Aku dah rasa macam seorang yang loser je ni.Dah pasrah keputusan exam nanti.Aku nak menangis dan meraung sekarangg!! Huwaaa!!! Nanti dapat result tak payah meraung dah.Watlek jee.

Jangan biarkan buat kesilapan berulang kali.Sekali boleh dimaafkan.Dua kali tak mampu nak kata apa dah..kecuali..Apa ke kau bodoh sangatt?? Bukan takdir tapi pilihan.Kau sendiri yang cari pasal !
Bertambah masalah bila Pendrive 16 GB pula hilang kat library ! Akibat lupa.
Maunya tak dikebas orang.16 GB tuhhh.Meratap jer la mampu.Redha.

240820131034PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment

Current Status (Feb 17) : Sem 4 On going..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net