Featured

✍ 10 Syawal yang terakhir

Alhamdulillah.

Masih berhari raya? Haha.Kuih raya kat rumah aku dah nak habis pun dah.Maknanya ada lagi laaa.Ada la sikit-sikit.Kurma pun ada lagi.Nak datang raya..? meh..meh..hahaha.Bukan 10 Ramadhan yang terakhir je istimewa tau.1O syawal yang terakhir pun istimewa juga kan? Macam mana tuhh..Haa..sempat lagi siapa yang rasa nak puasa sunat 6 tuhh.Sebelum berlalunya syawal yang penuh dengan kemenangan ini.

.Kemenangan dalam jiwa hamba.Mereka di sana yang begitu tabah dan kuat mengharungi dugaan.Bermandi darah.Semangat badar yang membara.Yang lemah dizalimi.Pengecuttt!!!Sakitnya hati tengok keadaan dorang yang macam tu. ..tapi lebih sakit hati lagi bila tengok negara sendiri..seolah-olah tak peduli..masih lagi mengikuti trend barat yang terkini..bermegah-megahan dengan kecantikan ..kekayaan..dan pengetahuan..

Tanpa sedar..bukan milik kau semua tuu!! Sedihnya rasa hati..hiba tak terkata..andai bisa ku takluk dunia..akan ku musnahkan jiwa mereka yang berdustaa !! Di sini akan ku lakukan apa yang termampu.
Suatu kepastian.Kemenangan begitu hampir buat mereka yang berjiwa putih.Bersabarlah dan solat.Fi hifzillah.

270820131109PM
ROOM.
HOME SWEET HOME.

No comments:

Post a Comment

Current Status (Feb 17) : Sem 4 On going..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net