Featured

20 Ramadhan 1434 H : Buat Kuih raya ! *Pic

LailatulQadar.

Alhamdulillah.Sampai dah pada 10 malam terakhir.Cepat betul masa berlalu.Tak lama lagi dah nak raya.Itulah bila lambat nak cepat.Bila cepat nak lambat.Huwaa.Sedih betul.The most important thing!Berjaga untuk 10 malam terakhir ini.Fighting! Mujahadah.Marilah kita bersama-sama.InsyaAllah.Moga dapat keberkatannya.

Hari ni berbuka dengan kurma.Air kosong.Mee Pama.Alhamdulillah.
Semalam tolong juniors buat kuih raya.Simple je pun.Guna kulit popia.


Malam semalam lah.Buat sampai angka 1 pagi.Last-lastnya bila dah siap aku pula tak dapat tidur.Online je memanjang.Haila.Buruk na perangai.Terus terlajak sahur.Manalah tak terlajaknya.Tidur nak dekat pukul 4 .Ingat 4.30 nak bangun sahur.Yang hado ! Alih-alih sorang lagi junior tu dah solat subuh pun.Umang aii..Kempunan kau nak sahur.Haussss ~

Nasib badan daa.Kali ni InsyaAllah.Azam.Dah terjaga pagi tu tak payah tidur dah ! Hidupkan malam dengan beribadah.InsyaAllah.Jom saling mendoakan.Moga Allah beri hidayah pada kita supaya dapat menghidupkan ibadah pada 10 malam terakhir ni.Mudahan-mudahan jumpa la Mak cik Laila.
Allahumma amiin.Nak syurga kenalah berkorban kan.

Moga Allah permudahkan.

Daripada Aisyah r.a., katanya: "Saya berkata: "Ya Rasulullah, jikalau saya mengetahui bila lailatul-qadar itu, apakah yang harus saya ucapkan pada malam itu?" Rasulullah s.a.w. menjawab: "Ucapkanlah : "Allahumma innaka ‘afuwun tuhibbul ‘afwa fa’ fu ‘anni" (Ya Allah, sesungguhnya Engkau Maha Pemaaf dan suka memaafkan, maka maafkanlah aku). (HR Termidzi) 

280720130843PM
HOSTEL IDAMAN
ALONE IN MASTER ROOM

No comments:

Post a Comment

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net