Featured

17 Ramadhan 1434 H : Sorang je..*Pics

Alhamdulillah.

Dah sampai 17 ramadhan.

Huhuhu.Hari ni sedih sikit.Sorang-sorang je.Jelas nampak di wajah.Sedih.Walaupun tak nak sedih-sedih tapi lakaran hati cepat je terpamer pada wajah.Haih.Ini sudah parah maaa.Macam mana mahu berlakon gini.! Tak ada bakatlah nampak gayanya.Huihuihuiii.Itupun sebab kawan yang tegur.Kata muka sedih je.

Dah la tu.Sensorang je.Mana la tak sedihnya.Kawan yang rapat balik kampung dah.Pastu yang sorang lagi ada kelas pula.Tinggallah aku sensorang.Aku ni manalah nak rapat dengan orang lain.Tak mahu deh!Bukan aku tak nak tapi aku tak biasa.Kekok gitu.Tak pandailah aku.Lagi-lagi orang yang aku tak kenal hati budinya macam mana.Serba tak kena aku.

Tak tahu nak reaksi macam mana.Action kamennn!! Hee.

Aku bukan jenis yang mengendeng-ngendeng kat orang.Kalau orang tu tak nak dekat dengan aku .Mana la pula aku nak dekat dengan dorang.Kalau dorang okey aku pun okeylah.Aku memang susah nak serasi dengan orang.Satu dalam sejuta aku rasa.Sebab tu kalau aku rasa tak serasi aku lebih rela sendiri.

Biarlah apa orang nak kata.Asal kita selesa.Ye dop?.Dalam sendiri tu la baru boleh muhasabah diri banyak-banyak.Rasa tenang je.Aman.Tanpa perang.Emosi . Dan . percakapan .Tapi kekadang yang buat tak aman tu bila orang soal pula.

"Kenapa sorang?"

"Sorang je?"

"Kawan mana?"

"== Hailla.Rimas tahu !.Boleh tak kau biarkan aku je.Awatnya prihatin sangat?


  Dan tadi ada satu kelas untuk presentation je dengan revision Cytology untuk final exam.Aku rasa sungguh boring .Huhuhu.Datang semata-mata sebab nak penuhkan kehadiran je.Niat nak tuntut ilmu tuh ada tapi terpendam nun jauh di dasar bilaa tengok keadaan sekeliling.So tak supportive betullah.Sabar jer la.Kalau aku tak kuat dah lama aku lari keluar agaknya.Hohoho.

Dan tiba-tiba masa dorang present slide terpadam.Dan lampu pun terpadam.Oh my ! BlackOut! Hahaha.Kejap je pun.Aku fikir satu je.Sah kolej ni tak bayar bil elektrik nih.Ahaha.Aku anti betul dengan pengurusan kolej aku nih.Eheh ! Tak pe,tak pe,Kau tunggu je !



Dan nie pagi tadi punya view traffic masa aku otw ke kolej.Takdelah jam mana pun.Tapi semua kenderaan berpusu-pusu.Berderet-deret tanpa henti.Macam tergesa-gesa je lagaknya.Takut lambat ler tu.Sorrylah.Gambar ni aku ambik guna handphone murah je.Terbalik lak tuh ambik gambar.Hahaha.Malas nak rotate larh.Korang rotate larh sendiri.

Alhamdulillah.Hari ni berbuka dengan mee Tomyam.Juniors buat.Dorang baik sungguh.Moga Allah murahkan rezeki dorang dan diberikan taufik dan hidayah selalu.Allahumma aamiin.Asyik diajak makan je rasa segan giler jadinya.Huhuhu.Nak tolak serba salah.Nak ambil pun serba salah.Hailaa.Okeylah.Cadangnya nak bangun sahur awal.Tingkatkan prestasi ibadah.
Nanti tak terbangun pula aku.Ni korang punya pasal larh ni.! Hailaaa..Hahaha.Okla goodnite !

"Sahaja aku berpuasa esok hari untuk menunaikan fardhu ramadhan tahun ini kerana Allah"

260720130125PM
MASTER ROOM
HOSTEL IDAMAN
JUNIOR ON THE PHONE

No comments:

Post a Comment

Current Status (25 JUNE 17) : Final exam around the corner ! 3 June till 10 June 2017..Mastura..fighting!!

Disclaimer

From View of My Eyes is a personal blog solely belong to Mas_FVOME.Any statement,opinion,review or stories written in this blog fully on the behalf of blog owner.The written usually from the personal emotion,feeling and current condition of the blog owner.

Blog owner will do not take any responsibility towards any damage,hardly breathe or mental disturbance after reading the blog post.The readers should take responsible toward their own choice reading sources.

Anything that appear on this blog for informal purposes only.If there is anything related to academic knowledge,it's mere for own self understanding.The contents is strictly prohibited being copy and paste or published on the other media social/website/books unless with the permission of blog owner.Your honesty is really appreciated.

I'm not concerned about the grammatical error in my blog post as long as the reader understand the message,but if you do.Sorry ! I can do nothing about it.Still improving.Read it or just leave it.Thank you for your precious time.Have a nice day !

Most pictures credit to Google Image.

Plagiarisma.Net